İşleminiz Devam Ediyor...
Bilgilerinizde Hata Vardır.
HATAYOK
Cep telefonu numaranız
doğru olduğuna emin olun, kayıt işlemi tamamlanınca SMS ile bilgilendirileceksiniz.
Abdulkadir Özcan Otomotiv Lastik San. ve Tic. A.Ş. (AKO Grup) olarak, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“KVKK”) yürürlüğe girdiği tarihten itibaren, ticari faaliyetlerimizi yerine getirirken herhangi bir şekilde temas ettiğimiz tüm gerçek kişilere ait kişisel verilerin korunmasına ve bu çerçevede KVKK’da yer alan gerekliliklerin eksiksiz olarak yerine getirilmesine büyük önem vermekteyiz.
Maddesinden doğan aydınlatma yükümlülüğümüzü yerine getirmek için aşağıdaki metni bilgilerinize sunarız.
1-Veri Sorumlusu
Abdulkadir Özcan Otomotiv Lastik San. ve Tic. A.Ş. (AKO Grup) ile iletişime geçtiğinizde veri sorumlusu sıfatı ile AKO Grup ile muhatap olursunuz.
Ayrıca belirtmek isteriz ki; tedarikçilerimiz ve anlaşmalı diğer kuruluşlar tarafından da mevzuat uyarınca kişisel verileriniz işlenebilmektedir.
2-Kişisel Verilerin İşlenme ve Aktarılma Amacı
Şirketimizde, çalışanların (gönüllü, kısmi süreli, stajyer, öğrenci, aday çalışanlar da dahil) ve aile bireylerinin ve yakınlarının, müşterilerin, tedarikçilerin, danışmanların, iş ortaklarının, hissedarlarının, Şirket yetkilileri ve Şirket vekillerinin, sözleşme ilişkisinde bulunulan kişi/kişilerin ve bunların çalışanlarının, hukuki işlemlerin muhatabı olan kişi/kişilerin (Şirket tarafından veya Şirket aleyhine açılmış/açılacak/kesinleşmiş davalar, icra takipleri, arabuluculuk işlemleri gibi hukuki işlemlerin taraflarının), anket katılımcılarının ve ziyaretçilerin kimlik ve iletişim bilgileri (fotoğraf ve/veya biyometrik veri dahil), aile ve sosyal yaşantıları, eğitim ve öğretim bilgileri, istihdam bilgileri, talep/şikayet yönetimi ile ilgili bilgileri, hukuki işlere ilişkin bilgileri, etik değerlere ve hukuka uyuma ilişkin bilgileri, finansal bilgileri, denetim bilgileri, elektronik medya kullanımı, sağlanan ve temin edilen mal ve hizmetlerle ilgili bilgiler, iş aktiviteleri, ticaret ve diğer lisans ve izinlerle ilgili bilgiler, fiziksel mekân güvenlik bilgileri, görsel ve işitsel bilgiler (fotoğraf, kamera, ses kayıtları), telekomünikasyon logları, e-posta ve bilgi sistemleri hizmetleri kullanım logları ile giriş logları gibi kişisel verileriniz ile sendika üyelikleri, sağlık raporları ve sağlık verileri, biyometrik veriler ve adli sicil kayıt bilgileri (soruşturma, kovuşturma ve infaz işlemleri dahil) gibi özel nitelikli kişisel verileriniz KVKK’ya uygun olarak toplanmakta, kaydedilmekte ve işlenmektedir.
Kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi ve buna bağlı iş süreçlerinin, iş ortakları ve/veya tedarikçilerle olan ilişkilerin yönetimi ve yürütülmesi, Şubelerimiz, eksperlerimiz, bayiler ve diğer anlaşmalı kuruluşlar tarafından müşterilerimize hizmet sunulması ve sunulan bu hizmete ilişkin müşterilerimizi bilgilendirme işlemlerinin takibi, Sunulan hizmetin karşılığında ödeme işlemleri için müşterilerimizden, tedarikçilerimizden ve iş ortaklarımızdan kredi ve banka kartı bilgileri temini, şirketimizin web sitelerinin teknik olarak yönetimi, müşteri yönetimi ve şikayetlerin takibi, ürün anketleri ve Şirketimize gönderdiğiniz soruların takibi, Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması, ürün ve/veya hizmetlerin satış, pazarlama, satış sonrası süreçlerinin planlanması ve icrası, söz konusu ürün ve hizmetlerin içerikleri konusunda bilgilendirme yapılması, yasal mevzuata uygun şekilde ayrıca onay alınmak suretiyle ticari elektronik ileti gönderilebilmesi, yarışma, etkinlik ve diğer organizasyonların yürütülmesi, Şirketimizin ve Şirketimizle iş ilişkisi içerisinde olan kişilerle hukuki ve ticari ilişkilerin yürütülmesi ve bu ilişkilerin güvenliğinin temini, Şirketimiz tarafından yürütülen iletişime yönelik idari operasyonlar, çalışan idaresi ve yönetimi, Şirkete ait lokasyonların fiziksel güvenliğini ve denetiminin sağlanması, Lojistik faaliyetlerinin planlanması, itibar araştırma süreçlerinin yürütülmesi, etik değerlere ve hukuka uyum ve hukuki iş ve prosedürlerin yürütülmesi, sözleşme süreçlerinin ve/veya hukuki taleplerin takibi, İnsan Kaynakları ve personel alım süreçlerinin planlanması, yürütülmesi ile eğitim ve öğretim faaliyetlerinin takibi ve gerçekleştirilmesi, iş sağlığı ve/veya güvenliği süreçlerinin planlanması ve/veya icrası, araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin yürütümü ile Şirketimizin teşviklerden faydalanabilmesinin sağlanması, kurumsal iletişim ve kurumsal yönetim faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi, bilgi güvenliği yönetimi hizmetlerinin yürütülmesi, finans ve/veya muhasebe işlerinin takibi, denetimi ile müşterilerin finansal risklerinin tespitine yönelik faaliyetlerin yürütülmesi, Şirketimizin ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması, ziyaretçi kayıtlarının oluşturulması ve takibi, bilginin elde edilmesi esnasında ilgili kişiye bildirilecek sair amaçlarla ve ilgili mevzuatın gerektirdiği veya zorunlu kıldığı şekilde yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesini sağlamak üzere, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde ve bu amaçlarla sınırlı olarak toplanmakta ve işlenmektedir. Kişisel verileriniz, yukarıda belirtilen amaçların yerine getirilebilmesi ve veri güvenliğinizin sağlanması için gerektirdiği ölçüde ve bu amaçla sınırlı olmak kaydıyla güvenilir üçüncü kişilere ve/veya kurum ve kuruluşlara ve/veya iş ortaklarımıza ve/veya yurt içinde ve/veya yurt dışındaki Petlas şirketlerine ve gerekli tüm tedbirler Şirketimizce alınarak, KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilmektedir. Ayrıca, kişisel veriler, yasal bir gereklilik gereği bu verileri talep etmeye ve almaya yetkili olan kamu kurum ve kuruluşları ile de paylaşılabilmektedir.
3-Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel veriler, şirketimiz tarafından kişisel veri sahiplerine açıkça ve anlaşılabilir bir şekilde sözlü, yazılı ve/veya elektronik bilgilendirmede bulunularak ve gerektiğinde açık rızaları alınarak sözlü, yazılı ve/veya elektronik yollarla, hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak, yukarıda açıkça belirtilen meşru amaçlarla bağlantılı ve sınırlı olmak kaydıyla, ölçülülük prensibi çerçevesinde toplanmakta, kullanılmakta, kaydedilmekte, depolanmakta ve işlenmektedir.
Kişisel verilerinizin şirketimiz tarafından, bu aydınlatma belgesinde belirtilen amaçlar dışında işlenmeyeceğini, yurt içinde ve yurt dışında bulunan 3. kişilere aktarılmayacağını ve saklanmayacağını temin ederiz.
4-Kişisel Verilerinizin İşlendiği Yöntemler
Kişisel verileriniz, genel merkez, şubeler, bayiler, tedarikçiler, finans ve anlaşmalı diğer kuruluşlar ile çağrı merkezleri aracılığıyla temasa geçen yahut elektronik ortamda işlem yapan müşterilerimizin verdikleri sözlü, yazılı ve elektronik veriler, yine müşterilerimizin rızaları ve mevzuat hükümleri doğrultusunda işlenmektedir.
Ayrıca, AKO Grup’a ait www.akogrup.com.tr internet sitesi kullanılan çerez (cookie) ile de kişisel verileriniz işlenebilmektedir.
5-Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 11. Maddesinde Sayılan Haklarınız
KVKK’nın 11. Maddesinde aşağıda sayılan haklara haiz olduğunuz belirtilmiştir. Buna göre; kişisel verilerinizin,
a) işlenip işlenmediğini öğrenme,
b) işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
d) yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,
e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme,
f) KVKK’nın 7. maddesi uyarınca silinmesini / yok edilmesini isteme,
g) aktarılan 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme,
h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
i) KVKK’ya aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme
Yukarıda açıklananlar kapsamında, AKO Grup’a KVKK’nın 11. maddesi çerçevesinde yapacağınız başvurularda yazılı olarak başvurunuzu iletebileceğiniz yollar ve usuller aşağıda açıklanmaktadır.
Yukarıda kısaca belirtilen haklarınızı kullanmak için kimliğinizi tespit edici gerekli bilgileri de ekleyerek KVKK Başvuru Formu doldurmalısınız.
Formun imzalı bir kopyasını Söğütözü Mah. 2178. Cadde No:6 Çankaya Ankara adresine kimliğinizi tespit edici belgeler ile birlikte bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla veya KVKK'da belirtilen diğer yöntemler ile gönderebilir veya ilgili formu abdulkadirozcanas@hs01.kep.tr adresine güvenli elektronik imzalı olarak iletebilirsiniz. Tarafımıza iletilmiş olan başvurularınız KVKKnın 13. maddesi gereğince, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kurulca belirlenen tarifedeki ücret alınabilir. Yanıtlarımız KVKK'nın 13. maddesi gereğince, yazılı veya elektronik ortamdan tarafınıza ulaştırılacaktır.
7/24 YETİŞ PETLAS YOL YARDIM 0 850 285 64 46
1-PETLAS YOL YARDIM NEDİR?
Petlas'ın; lastikleriyle, müşterilerine performans ve güvenlik sunmanın ötesinde sağladığı aşağıda detayları ve limitleri belirtilen ücretsiz hizmetlerdir.
2-KİMLER YARARLANABİLİR?
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde Petlas Yetkili Bayilerinden, aşağıda belirtilen araç cinsleri için (tek seferde, en az 4 adet) Petlas marka lastik alarak bu lastiklere uygun araçlarına taktıran ve kayıt işlemini tamamlayan son kullanıcılar yararlanabilir. Petlas Yetkili Bayilerinin kendi işletmelerine ait internet alışveriş (e-ticaret) siteleri haricinde, internet alışveriş (e-ticaret) sitelerinden yapılan lastik alımları Yol Yardım hizmetinden faydalanamaz.
3-HANGİ ARAÇ CİNSLERİ YARARLANABİLİR?
Motorlu Araç Trafik Belgesinde Otomobil, Minibüs, Panelvan, Kamyonet olarak kaydedilmiş araçlardan azami yüklü ağırlığı 3.5 tonun altında olan ve radyal lastik kullanan araçlar yararlanabilir. Uzun şasili hafif ticari araçlar, 3.5 tonun altında olsalar bile yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. 15 yaş üzeri araçlar yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. Araç yaşına Motorlu Araç Trafik Belgesindeki model yılına bakılarak karar verilir. Ağır ticari araçlar, ticari taksiler, hatlı minibüsler, kısa veya uzun süreli kiralık araçlar, kamu (devlet, belediye, askeri) ve kamu taşeron araçları, filo araçları, sürücü kursu araçları, motosikletler, yarış araçları, tarım araçları, römorklar ve iş makinaları yol yardım hizmetinden faydalanamazlar.
4-SÜRE
Fatura tarihinden itibaren tek seferde 4 lastik alımında 12 ay süreyle hizmetlerden yararlanılabilir.
5-NASIL KAYIT OLUNUR?
Hizmetlerden yararlanmak için fatura tarihinden itibaren en geç 15 takvim günü içinde kayıt olmak gereklidir, aksi takdirde kayıt hakkı kaybedilecektir. Kayıt işlemi www.petlas.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya Play Store & App Store'da bulunan Petlas Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir. Kayıt esnasında araç sahibinin adı soyadı, cep telefonu numarası, e-posta adresi, Motorlu Araç Trafik Belgesi fotoğrafı, lastik faturası fotoğrafı sisteme yüklenmelidir. Bu belgelerin hiç gönderilmemesi, eksik gönderilmesi, teknik problemlerden ötürü ulaşmamış veya okunamaması sebebiyle kayıt yapılamamasından firmamız sorumlu değildir. Belgelerin kontrolünü takiben en geç 3 iş günü içinde, verilen cep telefonuna, kayıt işleminin tamamlandığına dair, bilgilendirme SMS'i gönderilecektir. Kayıt sorgulama işlemi www.petlas.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya Play Store & App Store'da bulunan Petlas Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir.
6-NASIL HİZMET ALINIR?
Petlas Yol Yardım Hizmetlerinden yararlanmak için 0 850 285 64 46numaralı telefon aranmalıdır. Hizmetin hızlı bir şekilde verilebilmesi için arama esnasında kayıt olan araç plakası, müşteri adı, sürücünün cep telefonu numarası, bulunulan yer, problem ve talep edilen hizmet net bir şekilde aktarılmalıdır.
7-YOL YARDIMI HİZMETLERİ
8-TEMİNAT LİMİTLERİ
Hizmet Teminatları | Teminat Limiti | Kullanım |
Araç Çekme Hizmeti | Olay başına 250 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Araç Kurtarma Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Ambulans Hizmeti | Olay başına 1.000 TL ile sınırlı | En fazla 1 kez |
Ulaşım Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
Konaklama Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
9-DİĞER KOŞULLAR
10-TEMİNAT DIŞI DURUMLAR
STARMAXX YOL YARDIM 0 850 285 64 50
1-STARMAXX YOL YARDIM NEDİR?
Starmaxx'ın; lastikleriyle, müşterilerine performans ve güvenlik sunmanın ötesinde sağladığı aşağıda detayları ve limitleri belirtilen ücretsiz hizmetlerdir.
2-KİMLER YARARLANABİLİR?
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde Starmaxx Yetkili Bayilerinden, aşağıda belirtilen araç cinsleri için (tek seferde, en az 4 adet) Starmaxx marka lastik alarak bu lastiklere uygun araçlarına taktıran ve kayıt işlemini tamamlayan son kullanıcılar yararlanabilir. Starmaxx Yetkili Bayilerinin kendi işletmelerine ait internet alışveriş (e-ticaret) siteleri haricinde, internet alışveriş (e-ticaret) sitelerinden yapılan lastik alımları Yol Yardım hizmetinden faydalanamaz.
3-HANGİ ARAÇ CİNSLERİ YARARLANABİLİR?
Motorlu Araç Trafik Belgesinde Otomobil, Minibüs, Panelvan, Kamyonet olarak kaydedilmiş araçlardan azami yüklü ağırlığı 3.5 tonun altında olan ve radyal lastik kullanan araçlar yararlanabilir. Uzun şasili hafif ticari araçlar, 3.5 tonun altında olsalar bile yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. 15 yaş üzeri araçlar yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. Araç yaşına Motorlu Araç Trafik Belgesindeki model yılına bakılarak karar verilir. Ağır ticari araçlar, ticari taksiler, hatlı minibüsler, kısa veya uzun süreli kiralık araçlar, kamu (devlet, belediye, askeri) ve kamu taşeron araçları, filo araçları, sürücü kursu araçları, motosikletler, yarış araçları, tarım araçları, römorklar ve iş makinaları yol yardım hizmetinden faydalanamazlar.
4-SÜRE
Fatura tarihinden itibaren tek seferde 4 lastik alımında 12 ay süreyle hizmetlerden yararlanılabilir.
5-NASIL KAYIT OLUNUR?
Hizmetlerden yararlanmak için fatura tarihinden itibaren en geç 15 takvim günü içinde kayıt olmak gereklidir, aksi takdirde kayıt hakkı kaybedilecektir. Kayıt işlemi www.starmaxx.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya Play Store & App Store'da bulunan Starmaxx Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir. Kayıt esnasında araç sahibinin adı soyadı, cep telefonu numarası, e-posta adresi, Motorlu Araç Trafik Belgesi fotoğrafı, lastik faturası fotoğrafı sisteme yüklenmelidir. Bu belgelerin hiç gönderilmemesi, eksik gönderilmesi, teknik problemlerden ötürü ulaşmamış veya okunamaması sebebiyle kayıt yapılamamasından firmamız sorumlu değildir. Belgelerin kontrolünü takiben en geç 3 iş günü içinde, verilen cep telefonuna, kayıt işleminin tamamlandığına dair, bilgilendirme SMS'i gönderilecektir. Kayıt sorgulama işlemi www.starmaxx.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya Play Store & App Store'da bulunan Starmaxx Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir.
6-NASIL HİZMET ALINIR?
Starmaxx Yol Yardım Hizmetlerinden yararlanmak için 0 850 285 64 50 numaralı telefon aranmalıdır. Hizmetin hızlı bir şekilde verilebilmesi için arama esnasında kayıt olan araç plakası, müşteri adı, sürücünün cep telefonu numarası, bulunulan yer, problem ve talep edilen hizmet net bir şekilde aktarılmalıdır.
7-YOL YARDIMI HİZMETLERİ
8-TEMİNAT LİMİTLERİ
Hizmet Teminatları | Teminat Limiti | Kullanım |
Araç Çekme Hizmeti | Olay başına 250 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Araç Kurtarma Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Ambulans Hizmeti | Olay başına 1.000 TL ile sınırlı | En fazla 1 kez |
Ulaşım Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
Konaklama Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
9-DİĞER KOŞULLAR
10-TEMİNAT DIŞI DURUMLAR
DUNLOP YOL YARDIM 0 850 285 64 47
1-Dunlop YOL YARDIM NEDİR?
Dunlop'ın; lastikleriyle, müşterilerine performans ve güvenlik sunmanın ötesinde sağladığı aşağıda detayları ve limitleri belirtilen ücretsiz hizmetlerdir.
2-KİMLER YARARLANABİLİR?
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde Dunlop Yetkili Bayilerinden, aşağıda belirtilen araç cinsleri için (tek seferde, en az 4 adet) Dunlop marka lastik alarak bu lastiklere uygun araçlarına taktıran ve kayıt işlemini tamamlayan son kullanıcılar yararlanabilir. Dunlop Yetkili Bayilerinin kendi işletmelerine ait internet alışveriş (e-ticaret) siteleri haricinde, internet alışveriş (e-ticaret) sitelerinden yapılan lastik alımları Yol Yardım hizmetinden faydalanamaz.
3-HANGİ ARAÇ CİNSLERİ YARARLANABİLİR?
Motorlu Araç Trafik Belgesinde Otomobil, Minibüs, Panelvan, Kamyonet olarak kaydedilmiş araçlardan azami yüklü ağırlığı 3.5 tonun altında olan ve radyal lastik kullanan araçlar yararlanabilir. Uzun şasili hafif ticari araçlar, 3.5 tonun altında olsalar bile yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. 15 yaş üzeri araçlar yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. Araç yaşına Motorlu Araç Trafik Belgesindeki model yılına bakılarak karar verilir. Ağır ticari araçlar, ticari taksiler, hatlı minibüsler, kısa veya uzun süreli kiralık araçlar, kamu (devlet, belediye, askeri) ve kamu taşeron araçları, filo araçları, sürücü kursu araçları, motosikletler, yarış araçları, tarım araçları, römorklar ve iş makinaları yol yardım hizmetinden faydalanamazlar.
4-SÜRE
Fatura tarihinden itibaren tek seferde 4 lastik alımında 12 ay süreyle hizmetlerden yararlanılabilir.
5-NASIL KAYIT OLUNUR?
Hizmetlerden yararlanmak için fatura tarihinden itibaren en geç 15 takvim günü içinde kayıt olmak gereklidir, aksi takdirde kayıt hakkı kaybedilecektir. Kayıt işlemi www.dunloplastik.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya Play Store & App Store'da bulunan Dunlop Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir. Kayıt esnasında araç sahibinin adı soyadı, cep telefonu numarası, e-posta adresi, Motorlu Araç Trafik Belgesi fotoğrafı, lastik faturası fotoğrafı sisteme yüklenmelidir. Bu belgelerin hiç gönderilmemesi, eksik gönderilmesi, teknik problemlerden ötürü ulaşmamış veya okunamaması sebebiyle kayıt yapılamamasından firmamız sorumlu değildir. Belgelerin kontrolünü takiben en geç 3 iş günü içinde, verilen cep telefonuna, kayıt işleminin tamamlandığına dair, bilgilendirme SMS'i gönderilecektir. Kayıt sorgulama işlemi www.dunloplastik.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya Play Store & App Store'da bulunan Dunlop Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir.
6-NASIL HİZMET ALINIR?
Dunlop Yol Yardım Hizmetlerinden yararlanmak için 0 850 285 64 47 numaralı telefon aranmalıdır. Hizmetin hızlı bir şekilde verilebilmesi için arama esnasında kayıt olan araç plakası, müşteri adı, sürücünün cep telefonu numarası, bulunulan yer, problem ve talep edilen hizmet net bir şekilde aktarılmalıdır.
7-YOL YARDIMI HİZMETLERİ
8-TEMİNAT LİMİTLERİ
Hizmet Teminatları | Teminat Limiti | Kullanım |
Araç Çekme Hizmeti | Olay başına 250 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Araç Kurtarma Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Ambulans Hizmeti | Olay başına 1.000 TL ile sınırlı | En fazla 1 kez |
Ulaşım Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
Konaklama Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
9-DİĞER KOŞULLAR
10-TEMİNAT DIŞI DURUMLAR
7/24 FALKEN YOL YARDIM 0 850 285 64 48
1-Falken YOL YARDIM NEDİR?
Falken'ın; lastikleriyle, müşterilerine performans ve güvenlik sunmanın ötesinde sağladığı aşağıda detayları ve limitleri belirtilen ücretsiz hizmetlerdir.
2-KİMLER YARARLANABİLİR?
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde Falken Yetkili Bayilerinden, aşağıda belirtilen araç cinsleri için (tek seferde, en az 4 adet) Falken marka lastik alarak bu lastiklere uygun araçlarına taktıran ve kayıt işlemini tamamlayan son kullanıcılar yararlanabilir. Falken Yetkili Bayilerinin kendi işletmelerine ait internet alışveriş (e-ticaret) siteleri haricinde, internet alışveriş (e-ticaret) sitelerinden yapılan lastik alımları Yol Yardım hizmetinden faydalanamaz.
3-HANGİ ARAÇ CİNSLERİ YARARLANABİLİR?
Motorlu Araç Trafik Belgesinde Otomobil, Minibüs, Panelvan, Kamyonet olarak kaydedilmiş araçlardan azami yüklü ağırlığı 3.5 tonun altında olan ve radyal lastik kullanan araçlar yararlanabilir. Uzun şasili hafif ticari araçlar, 3.5 tonun altında olsalar bile yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. 15 yaş üzeri araçlar yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. Araç yaşına Motorlu Araç Trafik Belgesindeki model yılına bakılarak karar verilir. Ağır ticari araçlar, ticari taksiler, hatlı minibüsler, kısa veya uzun süreli kiralık araçlar, kamu (devlet, belediye, askeri) ve kamu taşeron araçları, filo araçları, sürücü kursu araçları, motosikletler, yarış araçları, tarım araçları, römorklar ve iş makinaları yol yardım hizmetinden faydalanamazlar.
4-SÜRE
Fatura tarihinden itibaren tek seferde 4 lastik alımında 12 ay süreyle hizmetlerden yararlanılabilir.
5-NASIL KAYIT OLUNUR?
Hizmetlerden yararlanmak için fatura tarihinden itibaren en geç 15 takvim günü içinde kayıt olmak gereklidir, aksi takdirde kayıt hakkı kaybedilecektir. Kayıt işlemi www.falkenlastik.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya App Store'da bulunan Falken Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir. Kayıt esnasında araç sahibinin adı soyadı, cep telefonu numarası, e-posta adresi, Motorlu Araç Trafik Belgesi fotoğrafı, lastik faturası fotoğrafı sisteme yüklenmelidir. Bu belgelerin hiç gönderilmemesi, eksik gönderilmesi, teknik problemlerden ötürü ulaşmamış veya okunamaması sebebiyle kayıt yapılamamasından firmamız sorumlu değildir. Belgelerin kontrolünü takiben en geç 3 iş günü içinde, verilen cep telefonuna, kayıt işleminin tamamlandığına dair, bilgilendirme SMS'i gönderilecektir. Kayıt sorgulama işlemi www.falkenlastik.com.tr/yol-yardim internet sitesinden veya App Store'da bulunan Falken Yol Yardım mobil uygulamasından yapılabilir.
6-NASIL HİZMET ALINIR?
Falken Yol Yardım Hizmetlerinden yararlanmak için 0 850 285 64 48 numaralı telefon aranmalıdır. Hizmetin hızlı bir şekilde verilebilmesi için arama esnasında kayıt olan araç plakası, müşteri adı, sürücünün cep telefonu numarası, bulunulan yer, problem ve talep edilen hizmet net bir şekilde aktarılmalıdır.
7-YOL YARDIMI HİZMETLERİ
8-TEMİNAT LİMİTLERİ
Hizmet Teminatları | Teminat Limiti | Kullanım |
Araç Çekme Hizmeti | Olay başına 250 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Araç Kurtarma Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Ambulans Hizmeti | Olay başına 1.000 TL ile sınırlı | En fazla 1 kez |
Ulaşım Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
Konaklama Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
9-DİĞER KOŞULLAR
10-TEMİNAT DIŞI DURUMLAR
7/24 TOYO TIRES YOL YARDIM 0 850 285 64 51
1-Toyo YOL YARDIM NEDİR?
Toyo'ın; lastikleriyle, müşterilerine performans ve güvenlik sunmanın ötesinde sağladığı aşağıda detayları ve limitleri belirtilen ücretsiz hizmetlerdir.
2-KİMLER YARARLANABİLİR?
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde Toyo Yetkili Bayilerinden, aşağıda belirtilen araç cinsleri için (tek seferde, en az 4 adet) Toyo marka lastik alarak bu lastiklere uygun araçlarına taktıran ve kayıt işlemini tamamlayan son kullanıcılar yararlanabilir. Toyo Yetkili Bayilerinin kendi işletmelerine ait internet alışveriş (e-ticaret) siteleri haricinde, internet alışveriş (e-ticaret) sitelerinden yapılan lastik alımları Yol Yardım hizmetinden faydalanamaz.
3-HANGİ ARAÇ CİNSLERİ YARARLANABİLİR?
Motorlu Araç Trafik Belgesinde Otomobil, Minibüs, Panelvan, Kamyonet olarak kaydedilmiş araçlardan azami yüklü ağırlığı 3.5 tonun altında olan ve radyal lastik kullanan araçlar yararlanabilir. Uzun şasili hafif ticari araçlar, 3.5 tonun altında olsalar bile yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. 15 yaş üzeri araçlar yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. Araç yaşına Motorlu Araç Trafik Belgesindeki model yılına bakılarak karar verilir. Ağır ticari araçlar, ticari taksiler, hatlı minibüsler, kısa veya uzun süreli kiralık araçlar, kamu (devlet, belediye, askeri) ve kamu taşeron araçları, filo araçları, sürücü kursu araçları, motosikletler, yarış araçları, tarım araçları, römorklar ve iş makinaları yol yardım hizmetinden faydalanamazlar.
4-SÜRE
Fatura tarihinden itibaren tek seferde 4 lastik alımında 12 ay süreyle hizmetlerden yararlanılabilir.
5-NASIL KAYIT OLUNUR?
Hizmetlerden yararlanmak için fatura tarihinden itibaren en geç 15 takvim günü içinde kayıt olmak gereklidir, aksi takdirde kayıt hakkı kaybedilecektir. Kayıt işlemi www.toyotr.com/yol-yardim_8.html internet sitesinden yapılabilir. Kayıt esnasında araç sahibinin adı soyadı, cep telefonu numarası, e-posta adresi, Motorlu Araç Trafik Belgesi fotoğrafı, lastik faturası fotoğrafı sisteme yüklenmelidir. Bu belgelerin hiç gönderilmemesi, eksik gönderilmesi, teknik problemlerden ötürü ulaşmamış veya okunamaması sebebiyle kayıt yapılamamasından firmamız sorumlu değildir. Belgelerin kontrolünü takiben en geç 3 iş günü içinde, verilen cep telefonuna, kayıt işleminin tamamlandığına dair, bilgilendirme SMS'i gönderilecektir. Kayıt sorgulama işlemi www.toyotr.com/yol-yardim_8.html internet sitesinden yapılabilir.
6-NASIL HİZMET ALINIR?
Toyo Yol Yardım Hizmetlerinden yararlanmak için 0 850 285 64 51 numaralı telefon aranmalıdır. Hizmetin hızlı bir şekilde verilebilmesi için arama esnasında kayıt olan araç plakası, müşteri adı, sürücünün cep telefonu numarası, bulunulan yer, problem ve talep edilen hizmet net bir şekilde aktarılmalıdır.
7-YOL YARDIMI HİZMETLERİ
8-TEMİNAT LİMİTLERİ
Hizmet Teminatları | Teminat Limiti | Kullanım |
Araç Çekme Hizmeti | Olay başına 250 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Araç Kurtarma Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Ambulans Hizmeti | Olay başına 1.000 TL ile sınırlı | En fazla 1 kez |
Ulaşım Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
Konaklama Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
9-DİĞER KOŞULLAR
10-TEMİNAT DIŞI DURUMLAR
7/24 MAXXIS YOL YARDIM 0 850 285 64 49
1-Maxxis YOL YARDIM NEDİR?
Maxxis'ın; lastikleriyle, müşterilerine performans ve güvenlik sunmanın ötesinde sağladığı aşağıda detayları ve limitleri belirtilen ücretsiz hizmetlerdir.
2-KİMLER YARARLANABİLİR?
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde Maxxis Yetkili Bayilerinden, aşağıda belirtilen araç cinsleri için (tek seferde, en az 4 adet) Maxxis marka lastik alarak bu lastiklere uygun araçlarına taktıran ve kayıt işlemini tamamlayan son kullanıcılar yararlanabilir. Maxxis Yetkili Bayilerinin kendi işletmelerine ait internet alışveriş (e-ticaret) siteleri haricinde, internet alışveriş (e-ticaret) sitelerinden yapılan lastik alımları Yol Yardım hizmetinden faydalanamaz.
3-HANGİ ARAÇ CİNSLERİ YARARLANABİLİR?
Motorlu Araç Trafik Belgesinde Otomobil, Minibüs, Panelvan, Kamyonet olarak kaydedilmiş araçlardan azami yüklü ağırlığı 3.5 tonun altında olan ve radyal lastik kullanan araçlar yararlanabilir. Uzun şasili hafif ticari araçlar, 3.5 tonun altında olsalar bile yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. 15 yaş üzeri araçlar yol yardım hizmetinden faydalanamazlar. Araç yaşına Motorlu Araç Trafik Belgesindeki model yılına bakılarak karar verilir. Ağır ticari araçlar, ticari taksiler, hatlı minibüsler, kısa veya uzun süreli kiralık araçlar, kamu (devlet, belediye, askeri) ve kamu taşeron araçları, filo araçları, sürücü kursu araçları, motosikletler, yarış araçları, tarım araçları, römorklar ve iş makinaları yol yardım hizmetinden faydalanamazlar.
4-SÜRE
Fatura tarihinden itibaren tek seferde 4 lastik alımında 12 ay süreyle hizmetlerden yararlanılabilir.
5-NASIL KAYIT OLUNUR?
Hizmetlerden yararlanmak için fatura tarihinden itibaren en geç 15 takvim günü içinde kayıt olmak gereklidir, aksi takdirde kayıt hakkı kaybedilecektir. Kayıt işlemi www.maxxistr.com/yol-yardim_8.html internet sitesinden yapılabilir. Kayıt esnasında araç sahibinin adı soyadı, cep telefonu numarası, e-posta adresi, Motorlu Araç Trafik Belgesi fotoğrafı, lastik faturası fotoğrafı sisteme yüklenmelidir. Bu belgelerin hiç gönderilmemesi, eksik gönderilmesi, teknik problemlerden ötürü ulaşmamış veya okunamaması sebebiyle kayıt yapılamamasından firmamız sorumlu değildir. Belgelerin kontrolünü takiben en geç 3 iş günü içinde, verilen cep telefonuna, kayıt işleminin tamamlandığına dair, bilgilendirme SMS'i gönderilecektir. Kayıt sorgulama işlemi www.maxxistr.com/yol-yardim_8.html internet sitesinden yapılabilir.
6-NASIL HİZMET ALINIR?
Maxxis Yol Yardım Hizmetlerinden yararlanmak için 0 850 285 64 49 numaralı telefon aranmalıdır. Hizmetin hızlı bir şekilde verilebilmesi için arama esnasında kayıt olan araç plakası, müşteri adı, sürücünün cep telefonu numarası, bulunulan yer, problem ve talep edilen hizmet net bir şekilde aktarılmalıdır.
7-YOL YARDIMI HİZMETLERİ
8-TEMİNAT LİMİTLERİ
Hizmet Teminatları | Teminat Limiti | Kullanım |
Araç Çekme Hizmeti | Olay başına 250 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Araç Kurtarma Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 3 kez |
Ambulans Hizmeti | Olay başına 1.000 TL ile sınırlı | En fazla 1 kez |
Ulaşım Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
Konaklama Hizmeti | Olay başına 500 TL ile sınırlı | En fazla 2 kez |
9-DİĞER KOŞULLAR
10-TEMİNAT DIŞI DURUMLAR